Online Marketing

Διαφημιστείτε στο διαδίκτυο με τους πιο σύγχρονους και αποδοτικούς τρόπους μάρκετινγκ. Το όφελος  προώθησης μίας ιστοσελίδας είναι ίσο ίσως και μεγαλύτερο από την ίδια την ιστοσελίδα. Ποιός ο λόγος άλλωστε να υπάρχει μία ιστοσελίδα αν δεν την βλέπει κανένας! Αυξήστε την επισκεψιμότητα (traffic) της σελίδας σας βρείτε νέoυς πελάτες επεκτείνετε της επιχείρηση σας , αυξήστε τις πωλήσεις σας.

Search Engine Optimization

Αυξήστε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας καταφέρνοντας να είστε στην έως και στην  1η θέση στις μηχανές αναζήτησης για τις λέξεις κλειδιά που σας ενδιαφέρουν. Γίνεται ανταγωνιστικός έρευνα  και έλεγχος για τις λέξεις κλειδιά που μας αφορούν προκειμένου να οικοδομήσουμε ένα  σαφές σχέδιο για την επιτυχία. Βελτιστοποίηση της σελίδας και αύξηση των εσωτερικών συνδέσμων για να αυξηθεί η κατάταξη της. Δημιουργία landing page και βελτιστοποίηση αυτής με λέξεις κλειδιά. Τακτική αύξηση των συνδέσμων της σελίδας και του περιεχομένου της προκειμένου να αυξηθεί το ranking της.


Pay-Per-Click Marketing

To Google αλλά και άλλες μηχανές αναζήτησης εμφανίζουν διαφημίσεις κειμένου ή εικόνας (banners) σε εμφανή σημεία στα αποτελέσματα αναζήτησής τους (SERP), ανάλογα με τις λέξεις κλειδιά που χρησιμοποιήθηκαν κατά την αναζήτηση ενός χρήστη. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα, η διαφήμιση που έχετε δημιουργήσει, να εμφανίζεται στοχευμένα σε χρήστες που έχουν πραγματοποιήσει αναζητήσεις με σχετικές λέξεις-κλειδιά. Σε περίπτωση που ο χρήστης πατήσει τη διαφήμιση, θα μεταφερθεί στο site σας. Τότε, και μόνο εφόσον κάποιος κάνει κλικ επάνω της, καταβάλλετε το αντίτιμο που έχετε προεπιλέξει στον εκάστοτε πάροχο της Pay per Click διαφήμισης (πχ. Google AdWords, Google Shopping). Το κόστος αυτό ονομάζεται Cost per Click (CPC) και σχετίζεται με τη λέξη-κλειδί που χρησιμοποιήθηκε κατά την αναζήτηση, την ποιότητα καθώς και το Page Rank του site σας. Ένα επιπλέον θετικό στοιχείο που έχει αυτός ο τρόπος διαφήμισης, είναι ότι η διαφήμισή σας δεν εμφανίζεται μόνο στις σελίδες αποτελεσμάτων της εκάστοτε μηχανής αναζήτησης, αλλά και σε ιστοσελίδες τρίτων.

Ποιο είναι το κόστος του Google Adwords

Το κόστος που καταβάλλετε, όταν κάποιος κάνει κλικ στη διαφήμιση σας, διαμορφώνεται από τον το κόστος της λέξεως κλειδιού και την θέση που θέλουμε να βρίσκεται η διαφήμιση μας, εμείς προσπαθούμε κάθε φόρα να βρούμε τη χρυσή τομή στην απόδοση της διαφήμισης και στο budget που μπορεί να διαθέσει ο εκάστοτε πελάτης .

CpC (cost-per-click)
40%
CTR (click-though-rate)
70%
Conversion Rate
45%
Budget
60%

 


Email Marketing

Το email μάρκετινγκ στέλνει κάποιο μήνυμα ως προωθητική ενέργεια, συνήθως σε μια ομάδα ανθρώπων, με τη χρήση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Με την ευρύτερη έννοια, κάθε email που αποστέλλονται σε έναν πιθανό ή τρέχοντα πελάτη θα μπορούσε να θεωρηθεί μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Αυτό συνήθως περιλαμβάνει τη χρήση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να στείλετε διαφημίσεις, να ζητήσει από τις επιχειρήσεις, να κάνετε πωλήσεις ή δωρεές, και έχει ως στόχο να χτίσει την πίστη, την εμπιστοσύνη, ή τη φήμη του σήματος. Το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μπορεί να γίνει είτε από νέες λίστες ή από μια τρέχουσα βάση δεδομένων των πελατών. Σε γενικές γραμμές, ο όρος συνήθως χρησιμοποιείται για να δηλώσει την αποστολή μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με σκοπό την ενίσχυση της σχέσης ενός εμπόρου με τρέχοντα ή τους προηγούμενους πελάτες της, να ενθαρρύνει την αφοσίωση των πελατών και επαναλάβετε τις επιχειρήσεις, την απόκτηση νέων πελατών ή να πείσετε υπάρχοντες πελάτες να αγοράσουν κάτι αμέσως! Για παράδειγμα το γνωστό στους περισσότερους Newsletter χρησιμοποιείται για τη δημιουργία βάσης δεδομένων πελατών. Ο σωστός σχεδιασμός , χρονοπρογραμματισμός θα σας φέρουν νέους πελάτες και πελάτες χωρίς όμως να γίνεται ενοχλητικοί (spam...).

Social Media Marketing

Το μάρκετινγκ κοινωνικής δικτύωσης (Social Media Marketing), αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα κομμάτια του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ (Online Marketing). Αφορά τις ενέργειες που κάνουμε στα κοινωνικά δίκτυα (Facebook, Twitter, Youtube κτλ), μέσα από τις οποίες αποσκοπούμε στην προώθηση ενός Brand ή μίας επιχείρησης.

Τα κοινωνικά δίκτυα έχουν διεισδύσει στην καθημερινότητα των καταναλωτών, αλλά έχουν επαναπροσδιορίσει και τον τρόπο με τον οποίον οι επιχειρήσεις επικοινωνούν με τους καταναλωτές. Στα πλαίσια του μάρκετινγκ, τα κοινωνικά δίκτυα δίνουν τη δυνατότητα σε έναν καταναλωτή να επικοινωνήσει γρήγορα και με ελάχιστη προσπάθεια με εκατοντάδες ή και χιλιάδες άλλους καταναλωτές, ενώ από την πλευρά τους οι επιχειρήσεις, παρακολουθούν όλες αυτές τις συζητήσεις και τις διαδικτυακές κριτικές, προκειμένου να μάθουν τη γνώμη των χρηστών για τη μάρκα και τα προϊόντα τους, ώστε να βελτιώσουν την ποιότητα των προϊόντων και των υπηρεσιών, να προσαρμοστούν στις προτιμήσεις των καταναλωτών, να ακούσουν τι λέγεται συγκριτικά για τους ανταγωνιστές τους και να προσελκύσουν με ενέργειες μέσα από τα κοινωνικά μέσα περισσότερους πελάτες.

Οι περισσότεροι χρήστες του διαδικτύου(περί το 75%) χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης( γνωστά σε όλους ως social media ) για να κάνουν ευρέως γνωστά τα χόμπυ, τις συνήθειες ακόμα και το που βρίσκονται ανά πάσα ώρα και στιγμή. Το γεγονός αυτό καθιστά τα social media θησαυρό ενημέρωσης και στοχευμένης προσέγγισης των χρηστών. Ο χειρισμός αυτών των προσδοκιών έχει τη δυνατότητα να μετατρέπει μια κοινωνική δέσμευση σχετικά με με τη χρήση των σελίδων και των κοινωνικών πλατφορμών σε μία ανοιχτή λεωφόρο μάρκετινγκ ώστε να επεκταθεί η ατομική ή επιχειρηματική δραστηριότητα στο ευρύ κοινό. Το facebook, twitter, google +, LinkedIn και κ.λπ. αποτελούν σημαντικά εργαλεία για την εφαρμογή της πιο πετυχημένης στρατηγικής για κάθε επιχείρησή.

H εμπορική βιομηχανία , όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά, αναπτύσσεται με γοργούς ρυθμούς μέσω του social media marketing όπου με την καθοδήγηση μας η επιτυχία για την επιχείρηση σας  είναι εγγυημένη.