ηλεκτρονικο εμποριο tips

Συμβουλές για επιτυχημένο Ηλεκτρονικό Εμπόριο

Ο Meg Whitman CEO της Hewlett-Packard είπε κάποτε: Οι «επικοινωνίες» βρίσκονται στο επίκεντρο του ηλεκτρονικού εμπορίου και της κοινότητας διαδικτύου. Και το μάρκετινγκ αφορά την καλή «επικοινωνία». Πώς λοιπόν θα κάνετε γνωστή την αξία του προιόντος σας μέσω ηλεκτρονικού εμπορίου στους καταναλωτές; Ακολουθούν μερικές καλές συμβουλές:

Βελτιστοποίηση Ιστοσελίδας

Η βελτιστοποίηση του ιστοσελίδας σας με S.E.O. και η ευκολία χρήσης της είναι ένα ζωτικό πρώτο βήμα για να κερδίσει έδαφος η επιχείρησής σας. Βεβαιωθείτε ότι οι χρόνοι φόρτωσης της σελίδας είναι όσο πιο γρήγοροι γίνεται. Οι καταναλωτές στο διαδίκτυο είναι εξαιρετικά ανυπόμονοι - η αναμονή ενός δευτερολέπτου ή δύο μπορεί να κάνει όλη τη διαφορά ανάμεσα σε μια αγορά και ενός εγκαταλελειμμένου καλαθιού αγορών. Ο Jim Yu, διευθύνων σύμβουλος της BrightEdge, λέει ότι "το μάρκετινγκ «αναζήτησης» είναι η πιο αποτελεσματική πηγή απόκτησης νέων πελατών και αυτό σημαίνει ότι η βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας με SEO είναι ύψιστης προτεραιότητας.

Είστε ορατοί όπου ο πελάτης σας κοιτάζει;

Πολλοί έμποροι υιοθετούν στρατηγικές όπως το μάρκετινγκ Social Media και το μάρκετινγκ περιεχομένου (content) μόνο και μόνο επειδή το κάνουν άλλοι. Η Anand Srinivasan, ιδρυτής της LeadJoint, μιας lead generation εταιρείας για εταιρείες SEO, εξηγεί: "Για τους πελάτες μας, ξεκινάμε πάντα με την προβολή των δημογραφικών στοιχείων του αγοραστικού κοινού . Είναι μια καλή ιδέα για το κατάστημα κοσμημάτων να επενδύσει σε μάρκετινγκ Pinterest επειδή πολλοί από τους πελάτες τους είναι ενεργοί στο δίκτυο αυτό. Από την άλλη πλευρά, έχει νόημα μία ιστοσελίδα κράτησης ταξιδιών να διαφημίζεται σε περιοδικά που παραδίδονται κατά την διάρκεια μίας πτήσης, καθώς ένας καλός αριθμός αναγνωστών μπορεί να ενδιαφέρεται για την υπηρεσία. "

Μπορεί το ηλεκτρονικό σας κατάστημά να αρχίσει να έχει reviews πελατών;

Tο 88% των καταναλωτών εμπιστεύονται τώρα τα reviews σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα σαν να άκουσαν από στόμα φίλου καλά λόγια για την επιχείρηση σας. Υπάρχουν ιστοσελίδες αφιερωμένες στον τομέα τον reviews που δίνουν την δυνατότητα στους καταναλωτές να εκφράσουν τις απογοητεύσεις τους ή να πουν μια καλή λέξη για μία ιστοσελίδα ή ένα ηλεκτρονικό κατάστημα. Βεβαιωθείτε ότι παρακολουθείτε τις κριτικές σας και έχετε μια σταθερή στρατηγική για να αντιμετωπίσετε αρνητικές κριτικές.

K.I.S.S. ( keep it simple, stupid)

Ναι, πρέπει πάντα να κρατάτε την ιστοσελίδας απλή και κατανοητή σε σημείο που και ένας «χαζός» θα καταλάβαινε τι πουλάτε , είναι ο κανόνας K.I.S.S. ( keep it simple, stupid). Μαζί με τη βελτιστοποίηση του ιστοτόπου , βεβαιωθείτε ότι η αρχική σας σελίδα είναι απλή και κατανοητή με μια ματιά. Τηρήστε τον κανόνα των 5 δευτερολέπτων μέσα στα οποία ο επισκέπτης θα πρέπει να έχει καταλάβει το περιεχόμενο της ιστοσελίδα σας. Είτε η ιστοσελίδας μετατρέπει το YouTube σε MP3 είτε πωλεί κιτ επιβίωσης, πρέπει να διατηρεί τα γραφικά καθαρά και το περιεχόμενο ξεκάθαρο. Εάν κάνετε τους πελάτες σας να εργάζονται για εύρεση πληροφοριών, θα μεταναστεύσουν στον ανταγωνισμό τόσο σίγουρα όσο ότι ο Bill Gates δεν χρειάζεται να κόψει εκπτωτικά κουπόνια.

Μάθετε και χρησιμοποιήστε τον κανόνα 80/20 για τα Social Media

Όπως εξηγείται από τον Nick Whitmore, ο οποίος διαχειρίζεται έναν επιτυχημένο ηλεκτρονικό κατάστημα εμπορίας καλλυντικών, "Στις δικές μου εκστρατείες κοινωνικών μέσων, εργάζομαι σε αναλογία 80/20 - αυτό είναι 80% επικαιρότητα και 20% το site ή τα προϊόντα μου. Αν απλώς συνδέσετε την ιστοσελίδα σας ή τα προϊόντα σας σε κάθε ενημέρωση status ή tweet , θα είναι πολύ δύσκολο να αποκτήσετε likes και followers, που είναι ο απώτερος στόχος στα κοινωνικά μέσα »

Περιορίστε την εστίασή

Η Erica Trevis είναι μία πολύ ικανή πωλήτρια ειδών γάμου και blogger. Η συμβουλή της είναι απλή: "Οι επιχειρηματίες του ηλεκτρονικού εμπορίου θα πρέπει να επικεντρωθούν στο από πού προέρχεται η κυκλοφορία τους, σε ποια κοινωνικά μέσα μαζικής ενημέρωσης απευθύνονται οι πελάτες-στόχοι τους και σε άλλες τοποθεσίες που επισκέπτονται οι πελάτες τους. Μια περιοχή ηλεκτρονικού εμπορίου B2B μπορεί να βρει το LinkedIn σαν μια καλή πηγή. Μια ιστοσελίδα κοσμημάτων μπορεί να βρει πως μέσα από Wanelo βρίσκει νέους δυνητικούς πελάτες. Οι έμποροι λιανικής πώλησης επίπλων μπορεί να διαπιστώσουν ότι το Houzz παράγει την μεγαλύτερη επισκεψιμότητα . Και μια επιχείρηση γάμου θα μπορούσε να βρει το Pinterest ως κορυφαία πηγή. "

Η εποχή των κινητών συσκευών

Το 2016 ήταν το έτος κατά το οποίο περισσότεροι καταναλωτές χρησιμοποίησαν κινητά τηλέφωνα και tablets για πρόσβαση σε ηλεκτρονικά καταστήματα από ότι οι σταθερούς υπολογιστές. Μια έκθεση από τον Ιούλιο του 2016 δίνει πιο συγκεκριμένες λεπτομέρειες: Το αμερικανικό κινητό ηλεκτρονικό εμπόριο(modile device ecommerce) έχει περάσει τα 60 δισεκατομμύρια δολάρια σε ετήσιες πωλήσεις. Και πάνω από το 1/3 των επισκεπτών σε ηλεκτρονικά καταστήματα προέρχεται από κινητές συσκευές. Το ηλεκτρονικό σας κατάστημα λαμβάνει πληρωμές μέσω κινητού τηλεφώνου; Γίγαντες όπως τα Starbucks και τα McDonalds το κάνουν. Γιατί όχι και εσείς; Καθόλου τυχαίο το βάρος που έχει δώσει η Google στις κινητές συσκευές και στην βελτιστοποίηση των ιστοσελίδων πάνω σε αυτά, για το οποίο και θα μιλήσουμε σε επόμενο άρθρο.

Συνεργασίες

Γνωρίζετε κάποιον ιδιοκτήτη επιχείρησης που πωλεί ένα συμπληρωματικό προϊόν ή υπηρεσία με το δικό σας προιόν ; Γιατί να μην προσπαθήσετε να συνεργαστείτε με άλλη επιχείρηση; Μπορείτε να τοποθετήσετε μια διαφήμιση στο blog ενός άλλου ιδιοκτήτη επιχείρησης ή να προσφέρετε υπηρεσίες μαζί με τον συνεργάτη σας. Οι δυνατότητες είναι ατελείωτες και οι περισσότεροι τρόποι με τους οποίους μπορείτε να εμπορευτείτε την επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου σας, τόσο περισσότερες ευκαιρίες θα έχετε να προσεγγίσετε μελλοντικούς δυνητικούς πελάτες . Ό, τι κι αν αποφασίσετε να κάνετε, η συνεργασία με μία επιχείρηση αξίζει την επένδυση.

Κατά τη διάρκεια μιας πρόσφατης συνέντευξης σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο ο ιατρικός τομέας εμπορεύεται τις υπηρεσίες ηλεκτρονικού εμπορίου , μιλώντας με τον CEO των Ιατρικών δεύτερων γνωμών(Second Opinions), τον Michael Yuz , MD. Διευθυντής της Ιατρικής Εταιρείας που εδρεύει στη Φλόριντα και που παρέχει online υπηρεσίες για δεύτερη ιατρική γνωμοδότηση, δήλωσε ότι ένα από τα μεγαλύτερα μυστικά της επιτυχίας τους είναι ότι βρίσκουν πάντα ευκαιρίες ακόμη και σε ανταγωνιστές που χρησιμοποιούν συνεργασίες και επικερδείς καταστάσεις. Είπε επίσης ότι «συνεργαζόμαστε με διάφορους φημισμένους οργανισμούς παγκοσμίως για να προσφέρουμε τις υπηρεσίες μας σε απευθείας σύνδεση σε περισσότερες από 40 χώρες».

ΠΗΓΗ: Forbes

Share this post

Ποιοί Είμαστε

Με γνώμονα τις σύγχρονες ανάγκες του πελάτη και σε συνδυασμό με τις συνεχώς εξελισσόμενες τεχνολογίες στο τομέα του διαδικτύου και των δικτύων προσπαθούμε να παρέχουμε υπηρεσίες υψηλού επιπέδου.Ελάτε τώρα σε επικοινωνία μαζί μας και ενημερωθείτε για τις υπηρεσίες μας.