Στρατηγικός Σχεδιασμός

Σχεδιάζοντας τον οδικό χάρτη προς την επιτυχία. Στις μέρες μας η έννοια του στρατηγικού σχεδιασμού  είναι είναι ιδιαίτερα υποβαθμισμένη. Ωστόσο από την κατασκευή μίας μικρή ιστοσελίδας μέχρι την κατασκευή ενός μεγάλου δικτύου σε έναν οργανισμό ο σωστός στρατηγικό σχεδιασμός πρόκειται να γλυτώσει χρόνο, χρήμα και να εγγυηθεί την αποτελεσματικότητα και αποδοτικότητα του έργου.

 

Business Analysis & Consulting

Η εύρεση ακριβώς ποιοι είναι οι πελάτες για την αντιμετώπιση των αναγκών τους αποτελεί έναν από τους ακρογωνιαίους λίθους του επιτυχημένου online marketing. Η επιχείρησή σας χρειάζεται  πέρα ​​από την απλή εικασία δημογραφικών στοιχείων , να αναλύσει ποιοι είναι οι πελάτες σας αλλά και τι κάνουν στο διαδίκτυο. Με την έρευνα αντικειμένων, όπως η δραστηριότητα στα social media, το επίπεδο εξοικείωσης  χρήσης του διαδικτύου, την ηλικία, το φύλο, την εκπαίδευση, και με τη χρήση  online εργαλείων που χρησιμοποιούνται, η επιχείρησή σας μπορεί να αποκτήσει ένα ολοκληρωμένο σχέδιο που θα περιλαμβάνει στρατηγική περιεχομένου (content strategy), την αρχιτεκτονική της ιστοσελίδας και  την ανάλογων  social media . Μια εκτεταμένη ανάλυση πελατών παίρνει  χρόνο και προσπάθεια, αλλά μόλις αρχίσετε να εφαρμόζετε τα ευρήματα στην ψηφιακή στρατηγική σας, θα αποδειχθεί εντυπωσιάκα επωφελής.

Πρέπει να γίνει κατανοητό πως οι πελάτες που στοχεύει κάθε επιχείρηση έχουν κάποια  χαρακτηριστικά  (δημογραφικά στοιχεία, φύλο, μορφωτικό επίπεδο, ηλικία) τα οποία και καθορίζουν την στρατηγική που πρόκειται να ακολουθηθεί κάθε φορά. Δηλαδή στο online marketing δεν υπάρχει πανάκεια κάθε περίπτωση πρέπει να αντιμεντωπίζεται ως μοναδική.

 


Content Strategy & Copywriting

Οι άνθρωποι προτιμούν εταιρείες που έχουν προσωπικότητα και "ανθρώπινο ύφος" στα γραπτά τους. Ανεξάρτητα από το αν η επιχείρησή σας είναι B2C ή B2B, η ανάπτυξη και η διατήρηση ενός σταθερού ύφους σε  όλα τα επίπεδα της ψηφιακής στρατηγικής σας είναι απαραίτητη για την οικοδόμηση μακροχρόνιων σχέσεων με το κοινό σας .
Η διατύπωση και το ύφος μιας μελέτης (case study), δεν θα πρέπει να είναι πανομοιότυπη με εκείνης ενός post στο Facebook. H γραφή σε όλη την ψηφιακή παρουσία σας θα πρέπει να διατηρήσει ένα κοινό θέμα, αλλά και την ευελιξία να εκμεταλλεύεται μοναδικά κάθε ψηφιακή πλατφόρμα.
Καλά κείμενα για την ιστοσελίδα σας
Οι οργανικές αναζητήσεις μέσα από τις μηχανές αναζήτησης εξακολουθούν να είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για την προσέλκυση πελατών για την επιχείρηση σας. Είναι κοινώς αποδεκτό πως ένα καλό κείμενο πρόκειται να ανεβάσει την σελίδα σε κατάταξή αλλά και σε αναζητήσεις. Γράφοντας καθαρά και κατονοητά κείμενα και έχοντας ως άξονα γραφής κάποιες δημοφιλείς λέξεις-κλειδιά και φράσεις πρόκειται να έχετε το επιθυμητό αποτέλεσμα. Με την καθοδήγηση ενός ειδικού ο οποίος θα  μπορεί να επιμεληθεί τα κείμενα σας θα επιτύχετε το στόχο σας γιατί ο μόνος που γνωρίζει τι πραγματικά  πρέπει να λένε  τα κείμενα είστε εσείς!


Δημιουργία Εταιρικής Ταυτότητας

Η απάντηση στίς ερωτήσεις "Ποιοί είστε σε σχέση με τους ανταγωνιστές σας;", "Τι ακριβώς θέλετε να δείξετε με την επιχείρησή σας;",  "Πώς βλέπετε τον εαυτό σας;" και "Πώς θα θέλατε να σας βλέπει κοινό σας;". Η εταιρική σας ταυτότητα περιλαμβάνει κάποια στοιχεία που έρχονται μαζί για να σχεδιάσουν μια πλήρη εικόνα της επιχείρησής σας, και να σας κάνουν να ξεχωρίσετε στον κλάδο σας. Από το design και τα mails, μέχρι  τα προϊόντα και το marketing, θα αποτελέσει μία ολοκληρωμένη άποψη του brand σας. Μια αποτελεσματική εταιρική ταυτότητα  θα χαραχτηρίσει την προσωπικότητα της επιχείρησής σας, καθώς και την αξία του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας. 


Campaign Strategy

 

Ο μέσος άνθρωπος βομβαρδίζεται με 5,000 διαφημίσεις την ημέρα, δημιουργώντας έτσι μια γενικευμένη στρατηγική της εκστρατείας και απλά ελπίζοντας  ότι η  διαφήμιση της επιχείρησης σας θα φτάσει στο σωστό κοινό δεν έχετε και πολλές πιθανότητες επιτυχίας. Για να έχουμε μια αποτελεσματική εκστρατεία, η επιχείρησή σας πρέπει να λετουργεί και να σκέφτεται "έξω από το κουτί" για να παρέχει καινοτόμες ιδέες που οδηγούν σε μοναδικό, ελκυστικό περιεχόμενο για τους πελάτες σας. Όπως η πρόβλεψη των μελλοντικών τάσεων της βιομηχανίας, χρησιμοποιώντας τα στοιχεία που έχετε συλλέξει, θα συμβάλει στη δημιουργία των στρατηγικών που είναι πιο σχετικές με το κοινό σας. Συλλέγοντας όλα τα απαραίτητα στοιχεία και χρησιμοποιώντα όλα τα διαθέσιμα σύγχρονα εργαλεία θα γίνει η επίτευξη των στόχων μας, είτε αυτό είναι η πώληση των προιόντων ενός eshop είτε είναι η αύξηση της επισκεψιμότητας σε μία ειδησεογραφική σελίδα. Μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.